wtorek, 18 czerwca 2013

Nowości i zapowiedzi książkowe



Żeby wygrać wojnę, trzeba stoczyć walkę z sobą.



Świat, w którym nocą ludzkość chroni się przed atakiem demonów, a dzień przynosi rozgrywki polityczne i walkę o władzę.

Tylko dwóch mężczyzn może stanąć na drodze Otchłańcom. Jednego z nich wspiera kobieta z nożem.

Już jutro rusza przedsprzedaż "Wojny w blasku dnia" w Empiku. Premiera w pozostałych księgarniach będzie miała miejsce 24.06.2013. 

_________________________




Życie nie rozpieszczało Stephanie Plum. Jednak postanowiła chwycić byka za rogi i zostać agentem do spraw windykacji poręczeń, mówiąc prościej: łowcą nagród.

Perfekcyjny styl Janet Evanovich sprawia, że jej książki są jak kolejne odcinki dowcipnego serialu kryminalnego.

Do tej pory w Polsce ukazały się tomy: Jak upolować faceta. Po pierwsze dla pieniędzy, Po drugie dla kasy, Po trzecie dla zasady, Zaliczyć czwórkę, Przybić piątkę, Po szóste nie odpuszczaj, Szczęśliwa siódemka.

Premiera już 17.07.2013

9 komentarzy:

  1. Chciałabym przeczytać serię książek Stephanie Plum. Do tej pory nie miałam okazji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kiedyś zacząć serię "Wojna w blasku dnia". : D

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że to kontynuacje serii ;) najpierw więc musiałabym przeczytać pierwsze tomy

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś żadna z książek mnie specjalnie nie kręci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie w moim guście, choć "Wojna..." może być całkiem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja właśnie nabyłam pierwszą książkę Evanovich i jak widzę, w jakim tempie są polskie przekłady wydawane to jestem lekko załamana. Siódma część w czerwcu, a ósma już w lipcu, toż to zbankrutować można.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm mi też żadna nie przypadła do gustu. Zapraszam http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ochotę na serie pani Plump :) Sporo o niej ostatnio czytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu dorwać pierwszą część przygód Śliweczki. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja. Słowa nie zawsze chcą płynąć tak, jakbym sobie tego życzyła, ale blokadę łatwiej przełamać wiedząc, że ktoś po drugiej stronie ekranu przeczyta tych kilka zdań.

Staram się odwiedzać blogi komentujących, jednak wybaczcie, jeśli zdarzy mi się nie zajrzeć do Was. Będę nadrabiać moje zaległości - nie krępujcie się zatem linkować do siebie :)