wtorek, 2 kwietnia 2013

Zmiany i motywacja - postanowienie poprawy

No dobra. Blog leży, ja się migam od postów - coś tu nie gra... Obiecuję - macie to "na piśmie" - że OD JUTRZEJSZEGO DNIA BĘDĘ REGULARNIE DODAWAĆ POSTY.
Zapewne zauważyliście zmianę nagłówka, a właściwie tytułu. Otóż postanowiłam, że skoro dużo czytam, będzie to blog prawie całkowicie poświęcony czytaniu, może wkrótce zrobię totalną metamorfozę bloga i będzie on jednotematyczny. Na razie będzie trochę tego, trochę tamtego i dużo książek. Mam nadzieję, że się nie pogniewacie na mnie za moje lenistwo przez ostatnie dni... Obiecuję poprawę, kochani. Obiecuję.
Mam już w planach (na jutro) post o obiecanej "Córce Słońca".
Przepraszam, że zwlekam, i do jutra :)

P.S. Może ktoś zrobić mi fajny nagłówek pasujący do tytułu bloga? Jeśli ktoś ma np. Stardoll - mogę zapłacić w SD. Nie musi być profesjonalny - wystarczy pomysłowy i... No OK, jestem lekko zdesperowana - jakikolwiek, byle wszystko trzymało się "kupy".
Braaanoc..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja. Słowa nie zawsze chcą płynąć tak, jakbym sobie tego życzyła, ale blokadę łatwiej przełamać wiedząc, że ktoś po drugiej stronie ekranu przeczyta tych kilka zdań.

Staram się odwiedzać blogi komentujących, jednak wybaczcie, jeśli zdarzy mi się nie zajrzeć do Was. Będę nadrabiać moje zaległości - nie krępujcie się zatem linkować do siebie :)