wtorek, 9 kwietnia 2013

Wymiana z Agathą

Ostatnio wymieniłam się książkami z Agathą, piszącą na blogu istnieje-by-czytac.blogspot.com . Polecam Wam gorąco tego bloga tak przy okazji :)

Oto co otrzymałam:

 A oto co ja wysłałam jej (niestety nie zrobiłam zdjęcia sprzed wysyłki, ale to chyba Wam nie przeszkadza?):



Wkrótce postaram się zaktualizować zakładkę WYMIANA. Mam nadzieję, że znajdą się chętni.
Oprócz tego planuję zrobić ROZDANIE/KONKURS. Zależy od mojego nastroju :) Odbędzie się ono jak dobijemy do 25 obserwatorów, więc proszę, dodawajcie się i udzielajcie się. Nagrodą będzie prawdopodobnie książka, lecz nad tym się jeszcze muszę zastanowić.

1 komentarz:

  1. Chętnie wymieniam się książkami. Trudno bowiem zatrzymywać wszystkie książki, które miało się okazję przeczytać. Wolne miejsce niestety się nie rozciąga, więc trzeba być realistą i oddawać dalej książki, do których się już nie powróci :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja. Słowa nie zawsze chcą płynąć tak, jakbym sobie tego życzyła, ale blokadę łatwiej przełamać wiedząc, że ktoś po drugiej stronie ekranu przeczyta tych kilka zdań.

Staram się odwiedzać blogi komentujących, jednak wybaczcie, jeśli zdarzy mi się nie zajrzeć do Was. Będę nadrabiać moje zaległości - nie krępujcie się zatem linkować do siebie :)