niedziela, 17 marca 2013

Gothic disguise

Hej! Co u was? Ja sie czuję świetnie! Nareszcie, bo przez ostatnich parę dni byłam trochę chora... Jestem taaaka podekscytowana, ponieważ Nickelback przyjeżdża do Polski w tym roku, w listopadzie! Prawdopodbnie pojadę! Nie mogę się doczekać!
Parę miesięcy temu miałam "profesjonalną sesję zdjęciową", co oznacza, że mój ukochany tata zrobił mi parę fotek w naszej kuchni :D. W każdym bądź razie, miałam założony ciemny gorset i spódnicę, makijaż też miałam ciemny. OK, wiem, że to wcale nie znaczy, że już byłam gotką, ale... Oh. no dobra. Może pokażę wam te zdjęcia żebyście mogli sami osądzić :) Prooszę, nie patrzcie na tło :3






























+ Nickelback "Savin' me" jeśli ktoś nie kojarzy :) Radzę posłuchać :)

1 komentarz:

Każdy komentarz to motywacja. Słowa nie zawsze chcą płynąć tak, jakbym sobie tego życzyła, ale blokadę łatwiej przełamać wiedząc, że ktoś po drugiej stronie ekranu przeczyta tych kilka zdań.

Staram się odwiedzać blogi komentujących, jednak wybaczcie, jeśli zdarzy mi się nie zajrzeć do Was. Będę nadrabiać moje zaległości - nie krępujcie się zatem linkować do siebie :)